29 Mart 2017 Çarşamba

SAKLAMBAÇ


fotoğraf, Serdar Yılgören'in karesi, Unionville'de güzel bir günden hatıra. Teşekkürler Serdar.


Beni gören var, göremeyen var.

Saklandıklarım var, seve seve kendimi açtıklarım var.

Kendimi senelerce açıp, sonra pişman olduklarım var.

Kendimi açmadığımı sandığım halde, beni benden iyi görebilenler var.

Senelerdir açıldığıma şükrettiklerim var.

Beni farketmeden yanımdan geçenler var.

Saklansam da, "gel, gel, yeter saklandığın"deyip, el uzatan var.

Uzatılan eli tutmak istediklerim var; görmezden gelmeyi tercih ettiklerim var. 

Kibarlıklarım var. Domuzluklarım da var.

"Bak saklandım, gel bul beni" diye kıvrandığım halde benden yana bakmayanlar var. Buna da sızlanmaya hakkım var.

Davranışlarımı kimselere aldırmadan etrafımdakilere göre çeşitlendirme özgürlüğüm var.

Dilersem çıkma, dilersem saklanma seçeneğim her zaman var.

Allamaşükür 😊

Böyle yazmayı, böyle düşünmeyi örnek aldığım Dr. Özge Mergen var, Instagram arkadaşım kendisi...Onu da anayım hemen...Kendisine sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder