22 Aralık 2015 Salı

NE LAZIM?




Kafamı çeviriyorum: “Biberiye kokla zihnin açılsın,” diyor birisi facebookta.

“İstiyor muyum ki açılsın?” diyorum.

Oradan oraya saçılsın? 

Yorulmuşum zaten senlerdir vır vır da vır vır.

Akıllı olmak için gerekenler, uslu olmak için lazım olanlar, daha duyarlı  olmak da lazım, her şeyden ufak ufak anlamak. Müzikten, sanattan, edebiyattan. Hiç bir şeyi atlamamak lazım. Konser, sinema, sergi. Hepsi lazım. Güzel yemek, güzel şarap lazım. Kilo da almamak lazım. Eee, sağlam vücut, sağlam kafa, hepsi lazım.

Ayrıca herkese hepsini  göstermek lazım. Göstermeden önce etrafı kolaçan etmek, kimseleri ürkütmemek lazım. Dengeli, ölçülü, münasip olmak lazım. Ağır da olmak lazım. Sağlıklıyı unutmuşuz, o da lazım.

Neme lazım.

Durmadan bir şeyler yapmak lazım.Multitasking olmak  lazım, devir böyle...”Mikemmel” kadın diye bir şey var malum...

Bir de üstüne günümüz memleket koşulları eklendi: ona üzülmek, buna sinirlenmek, her konuda ahkam kesmek de lazım...

Hep bir şey yapmak lazım ...

Bana ne...

Koklamayacağım o biberiyeyi ben...

Hazır durmayı öğrendi benim kafa çok şükür...

İsteyen koklasın...Bilginiz olsun diye şeettim: “Biberiye kokla zihnin açılsın”


Aslında başka şey yazacaktım ama...Bu çıktı benden bu gece...Diğeri pek de lazım değilmiş demek...Amaan boşver...Yatmam lazım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder