15 Haziran 2016 Çarşamba

BENKACTIM.COM 'DAKİ TANITIM YAZIM


Bir seyahat bloğunda yazmaya başladım, bu da tanıtım yazım, bunu buraya  koyayım ve kaçayım...

Ankara’daki ilkokulumda anlaşılmaz kompozisyonlar, Cezayir’deki ortaöğrenimimde anavatanda bıraktıklarıma unutulmayacak efsane mektuplar, Ankara’ya geri dönüp üniversiteye  başladığımda  her gün gördüğüm arkadaşlarıma geceleri oturup uzun uzun notlar, sonrasında  eş sebebiyle geldiğim   İstanbul’da   iş yaptığım kişilere alışılmışın dışında  uzun,  bazen epey yadırganan tuhaf  e-postalar  yazıp duran biriydim.

Ne yaptıysam eğlenerek yaptım, eğlenmediğim yerde bıraktım. Bırakmaktan hiç korkmadım, çünkü değiştikçe, büyüdükçe başka şeyler gerekti, onları buldum, sıkı sıkı sarıldım. Yenilenmekten hiç korkmadım. Yeni insanlar, yeni yerler, yeni dünyalar hep beni cezbetti.

Can yoldaşım, hayat arkadaşım hep der : « Allahtan benden sıkılmadın, ». En çok onunla eğlendim bu hayatta, çok da gezdik birlikte. Paramız varmış, yokmuş, farketmedi, kaçmak istediğimiz an kaçtık bir yerlere.

Merak ettiğim için doğurdum, « Neymiş bu kadar abarttıkları annelik? » diye, ve neticeden memnun kaldım : eğlenceli bir kızımız var şimdi. Bir süredir iki ülkeli bir hayat yaşıyoruz, yarım Türkiye’de , yarım Kanada’da.

Hep seyirciydim sanki bu dünyada, olanı biteni gözlemlemeden duramayan, sanki bir yerlere rapor etmem gerekliymiş gibi…

Raporumu sunacak yer bulamadığım için de, elli yıllık  gözlemlerimin sonucunu bu vesileyle insanlığa açıklamayı borç biliyorum:

Kocaman bir oyunmuş bu dünyadaki  hayat…

Sonraki sahnesini de, kurallarını da, karakterlerini de sadece kendimizin belirleyebileceği…

Çok bilenin, çok yanıldığı…

Aslolanın kendi işine bakmak olduğu…

Oyun arkadaşlarımızın en baba öğretmen olduğu…

Ve sadece kalbin sesiyle yönlendirilirse keyif alınan bir oyun.

On sene mimarcılık, on sene gümüşçülük oynadım.

Şimdilerde hikayelerimle, masallarımla,  fotoğraflarımla, gezmelerim, tozmalarımla meşgulüm.

Motosiklet gezilerimizi anlatacağım sizlere, çadırla, plansız çıkılan yollarda sizleri bekleyebilecek güzel sürprizleri anlatacağım. Gezme, tozma  isteğine parasızlığın engel olamayacağını anlatacağım. Kanada’nın güzelliklerini, parklarını, parklardaki ayılarını da   anlatacağım sizlere. Çok sıradan günü birlik kaçmaların bile insan ruhuna ne kadar iyi geldiğini anlatmaya çalışacağım.

Ve bunları sizlerle paylaşacağım için mutluyum…Zira bu oyunun benim için en güzel yanı, paylaştıkça alınan keyfin artması…

Okuyana sevgiler…


Blogdaki yazar arkadaşlarıma da sevgiler, tanıştığımıza memnun oldum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder